Testowanie serwisu pyszne.pl – moja opinia o serwisie

W minionym tygodniu testowałam serwis pyszne.pl, dzięki  któremu można przez Internet zamówić coś dobrego z pobliskich knajp i  restauracji. Nigdy wcześniej nie korzystałam z takich aplikacji, łatwo jest mi więc wymienić ich plus i minusy. Jaka jest moja opinia o pyszne.pl?

Szczerze mówiąc rzadko zamawiam jedzenie do domu. Czas, który poświęcam na znalezienie restauracji, przejrzenie menu każdej z nich i dokonanie wyboru wolę przeznaczyć na wybranie się w dane miejsce. Okazuje się jednak, że można to wszystko o wiele łatwiej zorganizować! Gdybym nie miała możliwości testowania pyszne.pl, pewnie nigdy bym się o tym nie dowiedziała. Przejdźmy do wyników testowania.

Przy pierwszym zamówieniu postanowiłam sprawdzić coś, co dobrze znam czyli pizzę. Złożenie zamówienia trwało 5 minut włącznie z płatnością on-line. Za 45 minut zapukał do mnie pan z moim zamówieniem. Nie musiałam za nic płacić, walczyć z drobnym i z wydawaniem reszty, z czym Panowie od zamówień mają odwieczny problem i co szczerze mówiąc, zawsze mnie irytowało. Dobrze jest poznawać nowe możliwości, które rozwiązują nasze małe problemy.  Serwis pyszne.pl szczerze polecam! Poniżej moje opinie o pyszne.pl.

Plusy:
• bardzo czytelna strona
• szybkie składanie zamówienia za pomocą kilku kroków
• przeglądanie menu różnych restauracji w jednym miejscu
• lokalizowanie najbliższych restauracji dla danego adresu
• możliwośc płacenia przez Internet

Minusy:
• nie ma wszystkich restauracji w ofercie

pyszne.pl opinie

Comments

  1. avatarMarta says

    Osobiście lubię wyjścia do restauracji i bardzo rzadko zamawiam coś do domu. Jedzenie + klimat lokalu daje mi inne odczucia niż siedzenie w domu przed TV i podjadanie 😉

  2. avatarCzęści Samochodowe says

    Irytujące było wydawanie pieniędzy i drobnych trzymając karton z pizzą.
    Muszę spróbować. Dostrzegam jednak pewien minus, 45 minut to trochę długo.
    Nie mnie jednak próbowałem kiedyś zgrać pizzerie zamawiając w pracy i odebrać po drodze , nie czekając. Jestem zwolennikiem takich rozwiązań.
    Części Samochodowe ostatnio opublikował..Wertteile – wysoka jakość w dobrej cenieMy Profile

  3. avatarBolek says

    Zamawianie przez pyszne.pl – to TOTALNA PORAŻKA. Zamówiłem, zdjęli kasę z KK (przz PayU), przysłali potwierdzenie zamówienia, ale … restauracja zamówienia NIE POTWIERDZA. 1,5 godziny wydzwaniania i mailowania z restauracja, ale ich też można zrozumieć – skoro nie maja potwierdzenia, to nie wydadzą jedzenia. KOMPROMITACJA I PORAŻKA SERWISU. Nie ma do nich telefonu, a w weekendy chat nie działa. JAK KTOŚ SZUKA PROBLEMÓW – POLECAM. Osobiście omijam szerokim łukiem tych kanciarzy. Najedzcie się moją kasą, obyście się nią udławili.

  4. avatarKlaudia says

    godzinę przekazywali moje zamówienie do pizzerii. po godzinie dostaję wiadomość, że mam czekać 90 minut. A po 90 minutach, dzwonię i babeczka mówi, że pizzy nie zrobili i mam czekać koleją godzinę.

  5. avatarArtur says

    Porazka jakich malo totalne zamieszanie zamowilem pizze dostalem pierogi i do tego stare i zimne koles z dostawy HAM nie wychowany zero kultury odradzam najwiekszym wrogom. Wiekszeho syfu nigdy noe widzialem.
    NIGDY WIECEJ RAZ DALEM SIE NABRAC

  6. avatarKaSIa says

    Masakra. Uważajcie na maile z promocjami od pyszne – nie zawsze działają lub działają dopiero po spełnieniu warunków, o których nie wspomina mail oferujący rabat. Totalne robienie konsumenta w konia i brak przejrzystości. Wielokrotnie się nacięłam.

  7. avatarAsia says

    Parę razy zamówienia przez pyszne.pl były okej, aż raz się zdarzyło, że zamówiłam pizzę. Czekam, czekam, mija 1,5 godziny, więc dzwonię do restauracji z zapytaniem co się dzieje z moim zamówieniem. Na to oni, że takiego zamówienia nie mają. Sprawdzam konto. Widzę, że kasa za pizzę pobrana. Dzwonię ponownie do restauracji i opowiadam, że przez pyszne.pl zamówiłam u nich pizzę i że pobrano mi kasę. Obiecują, że jak się do pyszne.pl dodzwonią i wyjaśnią, to dadzą znać. Do dziś cisza. Wyleczyłam się z pyszne.pl. Dzwonię bezpośrednio do restauracji i nie głoduję!

  8. avatar says

    Oszuści naciągacze i nic więcej
    Zamówiłam jedzenie z pizzeri Faraon w jastrzębiu oni nie do wozili do mojej dzielnicy od 7 lat pizzy. Z szokiem, zamówiłam mają świetną pizze a wiec wszystko zgodnie z planem godzina 21 wysłane o 23 dostaje telefon że nie dowiozą ponieważ nie dowożą do mojej dzielnice nerwy na granicy pani potwierdziła zamówienie pyszne się wypiera twierdąc że mnie nie było w domu !!!!! mało tego podałam nawet kod do klatki ( mam zepsuty domofon ) od emaila do emaila wychodzi że debile z pyszne wkręcają mi że mieszkam w złotnikach 535 kilometrów od mojego miejsca zamieszkania nie odpisują na emaile nie chcą zwrócić gotówki z czystego sercva nie polecam zamówień u parszywych OSZUSTÓW !!!!

  9. avatarJoanna says

    Witam,
    Rzeczywiście w 2014 roku, kiedy to był pisany ten artykuł, serwis działał całkiem sprawnie.
    Obecnie gorąco polecam autorce zweryfikowanie, czy aby na pewno nadal wszystko jest tak jak było.
    Używałam tej usługi kiedyś regularnie, z czasem obsługa klienta znacznie się pogarszała, natomiast obecnie jest po prostu fatalna i po dzisiejszym doświadczeniu mam zamiar aplikację wykasować i nigdy więcej jej nie użyć. Wiem, że jeden klient może nie mieć znaczenia, nie mniejszy to jednak, po raz pierwszy piszę negatywna opinię na tema jakiegoś serwisu.
    W aplikacji “pyszne.pl” jest opcja zamawiania jedzenia na konkretną godzinę. Wiedząc, że od dawna już ten usługodawca ma problemy z punktualna dostawą, dokonałam zamówienia z prawie 2h spacją zakładając dodatkowo max. 15 minut “obsuwy”. Po czym 5 min. przed docelowym czasem dostawy, otrzymałam informację w aplikacji, że jedzenie zostanie dostarczone za 54 minuty. Później czas spadł do 45 minut. W związku z tym, że na czasie mi zależało, zaczęłam szukać kontaktu do pyszne.pl. Kiedyś był telefon kontaktowy do obsługi klienta. Przebrnięcie przez obecny system pomocy, gdzie są pytania i następnie drzewko możliwych odpowiedzi i sytuacji, w momencie, kiedy zależy Ci na czasie – rozwiązanie z piekła rodem. Żadna odpowiedź, nie pasowała (nie dziwi mnie), udało mi się w końcu zaznaczyć “inne” i napisać wiadomość.
    Odpowiedź, którą dostałam (zaznaczam zapytanie wysłałam z formularza w dziale obsługi klienta) w skrócie wysłała mnie z powrotem do działu obsługi klienta. Przy kolejnej próbie kontaktu (odpowiedź na odpowiedź, którą uznałam, że może poszła z automatu), znów zostałam, skracają sens maila, odesłana do działu pomocy/obsługi klienta. Czyli tak naprawdę, albo poprzez automatyzację serwisu, nie ma możliwości szybkiego nawiązania kontaktu i rozwiązania sprawy, albo osoby, które pracują i obsługują maile są niekompetentne zarówno jeśli chodzi o podstawowy sposób komunikacji z drugim człowiekiem, jak i rozwiązywanie problemów.
    Ogólnie oceniam negatywnie ze względu na totalny brak sensownego kontaktu, opóźnienia w dostawach i nie działającą funkcję “dostarczenie o konkretnej godzinie”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

CommentLuv badge